onsdag 9 september 2009

Äntligen!

Whohooo!
Snälla Anna från Country Dreams ringde nu på morgon och sa att de efterlängtade Nylon Parker Coat-jackorna hade kommit till webbshoppen! Som jag har väntat!
Slängde genast iväg en beställning på en jacka i powder, storlek 1. Hoppas nu att storleken blir bra, jag brukar vanligtvis dra en 0:a men eftersom jag är ganska lång vill jag inte att jackan ska bli för kort, dessutom vill man kanske gärna få plats med en tjock tröja under.
Jag fick nästan lite ångest när jag såg hur snygga de andra färgerna var (Military, Dark Red, Almost Black & Chocolate), tänk om man kunde få en av varje...

Det var dock färgen Powder jag suktat efter, så nu längtar jag hett efter ett pip i mobilen som talar om att jag har ett paket från Country Dreams att hämta!













(Bilderna är lånade från Country Dreams)

2 kommentarer:

K. sa...

Grattis till fint köp! Du lär få användning för den! Och angående Everywear Dressen så vet jag inte riktigt. Jag har precis fått tag i en i grått som jag villeha, men har inte fått hem den ännu. Vill också ha en i Chalk ju....

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Ja, den blir nog bra! Fast nu har jag ju börjat kastat långa blickar efter Nylon Hodded Pile-jackan också. Den var väldigt mycket finare i verkligheten än på produktbilderna...
Grattis till den grå Everywear Dressen! Jag använde mina flitigt förra vintern och kommer att göra det i år också. Jag rekommenderar varmt den chalk-färgade... :)