onsdag 30 september 2009

Bedårande söt

Jag gjorde en djupdykning i Lillfisens garderob och kolla vad jag hittade! Visst är den helt underbar!
Den här MOLO-kappan i storlek 110 inhandlades när min Stumpa knappt var 1 år gammal! Det var nämligen så att jag hade sett den här kappan i en annan färgkonstellation på Tradera och jag hade gett mig den på att jag skulle ha den till vilket pris som helst. Jag satt där och räknade minuter och sekunder för att kunna göra en ninja och ta hem budgivningen, och vad händer, jo, datorn hänger sig och jag missar auktionsslutet!
Efter det kunde jag inte få kappan ur huvudet så jag var in på varenda webshop i hela världen, nåja nästan alla, för att hitta den. Det var lättare sagt än gjort då kappan inte var från den senaste kollektionen.
Men den som söker, och dessutom är besatt, hon finner!
I en tysk webshop fanns 1 kappa kvar, visserligen i storlek 110, men va fan, det skulle kunna ha varit i storlek 170 och jag hade ändå köpt den!
Ja, nu har det gått några år och till våren alt. nästa höst kanske hon äntligen kan ha den!

Jupp, crazy lady, det är jag det! :)

Inga kommentarer: