onsdag 16 september 2009

Elle belle bi...

Jag är ingen blus-tjej. Jag trivs liksom inte, jag vet inte riktigt varför, det bara är så...
Jag köpte en Poplin sleeved frilled blouse i rose på rean men den var för stor så jag Traderade bort den. Sedan beställde jag en ny i vitt från Sid and Sally, också på rea, den hann hänga orörd i garderoben i två veckor innan jag insåg att jag aldrig skulle använda den. Även denna vandrade vidare till ett nytt hem genom Tradera.
Nu är det så att jag har ytterligare två Odd Molly blusar, jag tycker att båda är otroligt söta men jag funderar på att sälja en av dem och köpa något nytt roligt istället, som jag förhoppningsvis kommer att ha mer användning för.

Vad säger ni tjejer, vilken av dessa två skall få stanna och vilken ska få lämna plats för något nytt?

5 kommentarer:

Ina sa...

Behåll nummer två, den är helt underbart fin!! Skulle gärna vilja ha den själv!!

Nena sa...

Tycker också att du ska behålla tvåan. Jag har den själv och tycker att den är ursöt, så jag är ju lite partisk förstås...
Men den har något extra tycker jag och den var jättefin på dig!

Anonym sa...

Behåll absolut 2:an, det sitter perfekt på dig!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Tack tjejer! Då får 2an stanna! :)

exklusivvardag sa...

Härligt med en mollyfantast till ju... kram