söndag 6 september 2009

Ett Riktigt Loppisfynd!

Idag var jag och maken på bakluckeloppis.
Jag kan inte påstå att han är super-entusiastisk när det gäller att botanisera bland begagnade saker, men han vet att jag älskar det och följer med som sällskap för min skull. Gulle <3!
Vi fyndar några små leksaker till barnen och är på väg tillbaka till bilen då vi träffar min allra bästa vän som är där med sin gobit till son. Lille H är inte jätteimponerad av loppisen men hans mamma är mycket nöjd. Hon visar strålande upp sitt fynd, en fantastiskt fin Odd Molly-blus från en tidigare kollektion. Tyvärr vet jag inte namnet på den men underbar var den! Priset var inte heller så tråkigt, 200:-!
Lyckans ost!
:)

3 kommentarer:

♥ Bina ♥ sa...

Wohoooo - vilket fantastiskt fynd hon gjorde!

Anonym sa...

Visa fyndet :-)

Tabby

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Åkej, jag ska fixa en bild! :)