tisdag 29 september 2009

Farväl mina små Mollysar

Jag har gjort en liten rensning, med betoning på liten, i min Molly-garderob.
Några plagg skall få finna nya hem genom Tradera, för att ge plats åt nya.
Även om det känns hårt är det hög tid att låta min vackra och oanvända Fields of Lace Dress i storlek 2 byta hem, den är på tok för stor och kommer bara att hänga där, vacker och orörd.

Ja, så om det är någon som är intresserad hittar ni mina auktioner här:
Fields of Lace, Blus #789 och okänd Kjol.













Här finns också en fin och helt ny klassisk kappa från ESPRIT.
Jag hade även en Smallville Skirt i grått ute på Tradera, men den rök på ett par sekunder på "köp nu"!

3 kommentarer:

K. sa...

Du har mejl!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Hej vännen! Nu har du fått mail !

♥ Bina ♥ sa...

Åhhh jag skulle precis säga att Katinka vill ha.. wiee vad bra!