söndag 20 september 2009

Vad ska jag köpa måntro?

Jag har exakt 70 stycken auktioner ute på Tradera i detta nu, jag blir alldeles trött bara jag tänker på alla adresser jag sedan måste skriva och alla vänder till posten det kommer att bli! Men jag ser mycket fram emot pengarna som kommer att trilla in på mitt nu, ganska tomma shoppingkonto! :)
Idag är det bara några av auktionerna som går ut, resten avslutas nästa söndag, lagom till lön. Det ser dock redan ganska lovande ut, många av dem har bud och vissa har faktiskt rännt iväg prismässigt...nu hoppas jag bara på några pigga ninjor till kvällen!
Jag funderar nu på vad jag skulle vilja köpa för den snart inkommande traderaslanten...
Högt upp på önskelistan står ett par boots från Swedish Haasbeens, gärna i färgen cognac.
Jag har dock förstått att dessa inte har någon dragkedja i sidan vilket resulterar i att de är svåra att få på sig.
Ja ja, bara jag får på mig dem en gång kan jag gärna behålla dem på resten av livet, de är ju så fina!

3 kommentarer:

Nena sa...

70, wow! Men som du skriver så har du ju en del jobb framför dig då!
Är det några Odd Molly som du säljer bland de 70 auktionerna??

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Nope, inga Mollysar nu!:) Jag sålde av några för ett par veckor sedan och har någon som jag ska lägga ut lite senare, men just nu är det mest barnmärkeskläder.

Evalena sa...

De är skitsnygga och jag har sett att Lotta Gray skaffat ett par. Hon säger att de är svåra att få på men när de väl sitter där de ska är det som att gå i tofflor. Kanske värt besväret m a o.
;-)