måndag 12 oktober 2009

Alldeles alldeles underbar

Ja, den är så söt, Glazing Check Dress. Bonnigt söt men lite tuff på samma gång liksom!
Modellen är ljuvlig och jag älskar volangen nedtill, färgen är alldeles förträfflig, rosa, my favourite. Dessutom är priset rätt bra om man jämför med många andra Molly-klänningar.
Jag har dock inte beställt någon än och jag vet inte riktigt om jag ska göra det heller, jag måste fundera lite på det!

Jag ser dock mycket fram emot att se klänningen"live" på er som slagit till!
:)

6 kommentarer:

anoukh sa...

Jag har precis suttit och suktat efter Mollysar och tycker bl.a den där klänningen är såååå snygg. Har kollat in liknande kjol också, i samma färg. Oj, vad jag vill ha.

Anonym sa...

Jag har klickat hem den så förhoppningsvis kommer den imorgon eller på trosdag. Längtar mycket

Ina sa...

denna är på väg till mig, har väntat länge kan jag säga. En riktig sötnos som förhoppningsvis är lika fin i verkligheten. Den är som en karamell!!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Jojo,
Kjolen är supersnygg, verkligen fin modell! Ska du slå till? :)

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Anonym,
Åh, lyckliga dig! :) Återkom gärna och berätta hur den sitter och hur den är i storleken.
Ha det bra!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Ina,
Det är VERKLIGEN en Ina-klänning! Jag vill se många bilder så snart du fått den! :) Kram!