torsdag 1 oktober 2009

Dagens Molly

I ett av paketen som jag hämtade upp igår fanns den här chokladbruna gobiten, Odd Mollys Velvet Goolagong!
Jag är helt förälskad i den härligt plyschiga klänningen, den är helt underbar, som att gå runt i pyjamas men ändå vara snygg! :)
Jag ninjade den på Tradera, och jag tror bestämt att den ligger på min Molly-favorit lista!

Jag är så glad!
  • Velvet Goolagong-Chocolate
  • Spoiler Underdress-Chocolate
  • Spoiler Underskirt-Chocolate
  • Alpaca Mix Cardigan
  • Tights, Lindex
  • Stövlar, Ten Points
  • Nylon Parker Coat- Powder

2 kommentarer:

Shopaholic sa...

Du var jättefin i denna!!! Snygg kombination!! Har försökt hitta denna klänning i den rosa färgen i st 2 men har inte lyckats hitintills.

Grattis till ett lyckat Ninja-kap!!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Tack snälla!
Ja, den rosa är superfin! Jag har sett den några gånger på Tradera, men vet inte riktigt om det har varit någon 2a.
Lycka till i ditt letande!
Kram!