torsdag 8 oktober 2009

Dagens Molly

Dagens Molly är uppdelad i två etapper, den första, vilken är ganska lik gårdagens, åkte på när jag på förmiddagen for till IKEA för att inhandla lite nya grejer till barnens rum.
Idag bestod combon av min rosa Angora Mix Long Cardigan istället för beige, jeanstightsen är desamma liksom bootsen. Under har jag en Spoiler Underdress i chocolate samt en puderfärgad tröja med knappar från Noa Noa. Även Scarf scarf åkte på.













När jag
kom hem åkte de av och ersattes av en något mer skruv- och monteringsvänlig outfit!:)

5 kommentarer:

K. sa...

Jättesnyggt båda två faktiskt. Den där Long Cardigan är en rikig pärla i garderoben ju. Kram!

Charlotte sa...

Vad snyggt, mysig tröja lagom snyggt-slappt

Pingla sa...

Men tjo vad snyggt det blev med scarfen till koftan. I teorin borde det se jättebylsigt ut men det var ju himla snyggt.

Molly-Marie sa...

Avis....på tightsen och bootsen.
Koftan har jag i grått så den behöver jag inte sukta efter ;)
Snyggt!
Var det länge sedan du köpte tightsen?

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Molly-Marie,
Ha ha! :) En sådan kofta är ett måste!
Jag köpte jeanstightsen på VILA för en månad sedan, 399:-. Jag såg dem på en liten webshop också, jag kommer inte ihåg vilken dock, jag googlade på VILA + jeanstights tror jag!
Ha det bra!