söndag 18 oktober 2009

Ett vitt skåp

I våras hittade jag ett gammalt skåp på en loppis jag besökte. Det var avlutat och i ok skick men insidan var pruttful, någon hade svampmålat det i en tegelstensfärgad nyans. Jag kunde bara inte låta bli att köpa det då endast begärde 250:- för skåpet, som vanligt fick maken komma och hämta upp mitt fynd då det är både stort och tungt.
Sedan blev skåpet ståendes i garaget i flera månader, jag är mycket bra på att påbörja projekt men lite mindre bra på att slutföra dem och handlar det om målning är jag usel! Till sist fick maken nog och köpte färg och målade om det själv. Tack älskling! :)

Nu står det fina skåpet på sin plats i huset, och det passar in perfekt!
:)













2 kommentarer:

♥ Bina ♥ sa...

Älskar vita skåp! Toppenfint och praktiskt med förvaring!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Jag är också väldigt svag för vitt!:)