onsdag 21 oktober 2009

Härlig dag-underbar vän

Idag träffade jag min väninna E på stan för en lång-lunch. Jag har inte träffat henne på flera månader och i och med detta har jag inte heller träffat hennes alldeles färska bebis. Lille E (bäsen) är nu 6 veckor gammal och alldeles alldeles underbar, jag måste till och med säga att han är den vackraste lilla bebis jag någonsin sett!
Jag fick äran att hålla i honom under hela vår långa lunch tillsammans och det var ljuvligt. När man får se och känna något så gosigt känns det helt otänkbart att inte välkomna en till liten person i vår familj, om det nu är möjligt. Vi får se, kanske en dag.
Av stora E fick jag en så söt present, en vänskapsnalle. Tanken bakom den är så varm och jag är så glad att ha så underbara vänner! Tack snällaste E.

3 kommentarer:

Evalena sa...

Tänk vilken skatt det är att ha vänner! Det är lätt att glömma det när allt lunkar på som vanligt.
Och en bebis! Det är väl verkligen det finaste som finns! Doften de har slår allt!!! Och snart får jag hålla en jag med, bonusdottern ska ha i dec/jan så jag bli minsann bonusmormor - HÄRLIGT!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Åh, lyckans ost, en egen bonus barnbarn-bäbis att snuffa på!Underbart!
Ja, jag håller med, vad vore vi utan våra vänner?
Kram!

Anonym sa...

Visst e han den finaste bebisen i hela världen :-) och jag är inte ett dugg partisk.. *ler*..
Du är en helt underbar vän gumman, ser redan fram emot vår nästa träff till veckan. Kram på dig!!
//Stora E