torsdag 5 november 2009

Dagens Molly

Jaha, det ska alltså bli vinter nu eller?
Det är prutt-kallt ute och dessutom snöar och blåser det. Det är inte alls mysigt när vinden, säkert med flit, skjuter de små vassa snöstjärnorna mot ansiktet så att de borrar in sig i mina hornhinnor, nä inte alls roligt.
På grund av vädret ser jag idag ut som en polarmänniska, Parker Coaten fick stanna hemma och istället är det min varma tjocka dun-parka som gäller. Bästa skorna är, en dag som denna, mina älskade Timberland kängor, de är omöjliga att frysa i, dessutom står man väldigt stadigt!
En sak är bra med kylan, jag kan använda mina nya fina rosa vantar som jag fick av världens bästaste mamma. De är helt underbara, som att ha händerna inlindade i ett gosigt duntäcke.
En Molly har jag ialla fall på mig idag, en varm och skön Alpaca Mix Long Cardigan i beige, till denna jeanstights från VILA och linne från H&M.

På med raggisar och långkallingar och ha det bra!
:)


Inga kommentarer: