söndag 22 november 2009

Dagens Molly

Söndagen har mest bestått av att spela spel och lägga pussel med barnen vilket har varit väldigt trevligt.
Jag är riktigt imponerad av vår fyraåring, han är en jäkel på pussel och spöar både mig och maken med lätthet. Lillstumpan tycker att det är roligare att lägga bitarna i fina högar och använder bara de bitar som har tjusiga färger.

Idag har jag luftat en Molly som sällan får komma ut, nämligen Lace Cotton Tunic i chalk. Till den har jag min Pleated Demin Skirt, en Private Skirt chalk samt Molly sockar i chalk. Stövlarna är från Ten Points.

9 kommentarer:

Evalena sa...

Åh vilken godbit till tunika! och vilken fin kombo!
Den där måste få luft oftare- lova det!
;-)
KRAM

Jeanette sa...

Underbar tunika! Låter som en riktigt mysig dag.
Kram

Nena sa...

Ja, den måste du lufta oftare för den är urfin! Och den där kjolen är jag så grymt avundsjuk på!!!

anoukh sa...

Som vanligt är du så grymt snygg! :-)

Ina sa...

Tunikan är helt underbar och det blev jättesnyggt med Private, Pleated och Knee leght till!!!

A-K sa...

Underbar kombination!
Kram

Sara Mia sa...

Ursnyggt! Blir lite sugen på en private skirt att ha under kjolar. Ibland tycker jag att tyget i spoiler-kjolarna blir lite för blankt. Private är liksom mer diskret till vissa plagg. Får hålla utkik på Tradera. Kram!

Ina sa...

nejmen titta, du har julpyntat lite du också!!:-) Fiiiint!!:-D

K. sa...

Du är jättefin liksom din blogg. Kram