lördag 3 april 2010

Pimpning Kawaii-style!

Jag är så himla sugen på att pyssla, jag vill dekorera något!

Jag har beställt nya små fina dekorationer från Japan, dels från Strapaya World som jag använde mig av förra gången och även från Yukiumi. Förutom de små plastdekorationerna beställde jag även mjuka nageldekorationer. Här skall nagelpimpas! Det blev även ett set med färdig-blingade lösnaglar, supertjusiga!


Beställde också två små saker till barnen, att bara mamma skulle få leksaker tror jag inte skulle falla i god jord hos de små! Lillkillen får en nyckelring i form av ett gammalt hederligt dataspel, typ King Kong, och Stumpan får en helt underbart söt sparbössa där en liten kattunge kikar fram och tar myntet man lagt i skålen.


Nu är bara frågan VAD jag skall dekorera...mobilen är ju redan full..hmm, jag önskar jag hade en fin rosa dator, den skulle bli perfekt!
:)

(Bilderna är lånade från Straya World & Yukiumi)

2 kommentarer:

Evalena sa...

vilka coola grejor!!!Du hittar nog nåt att pimpa ska du se! varför inte skärbrädan eller nåt?kaffebryggaren? hasbeensen? du ser, man kan pimpa ALLT!!

;-)
STor påskkram!

Mabimao sa...

Hihi, bilen!!!!