måndag 31 maj 2010

Snabbaste KLICK KLICK-fingret i stan

Efter att ha tagit den sista nattliga rundan med hunden igår var var det hög tid att släcka ned datorn och masa mig i säng, men jag kände mig lite som Alfons Åberg och tänkte -"Jag skall bara...slänga ett öga på nyinkomna Mollysar på Tradera först."
Sagt och gjort, blip blip...odd molly..blip..nyinkomna..enter.
Och vad ligger där, högst upp på listan av nyinkomna finingar, tre minuter gammal, om inte en av mig länge eftersökt Molly i rätt färg, rätt storlek och till helt ok "köp nu"-pris!
KLICK KLICK!
Tjohoo! Den är min!

Dagen består av Pleated Demin Skirt och ChillNorways Frill Blouse. Så är det. Jupp.
:)

5 kommentarer:

Charlotte sa...

Grattis till ett fint köp!
Älskar den klänningen är på jakt efter den bruna (eller vita)...
Kram

Pååterseende sa...

Haha, det är typ det sista jag gör (om jag orkar/hinner) att kolla senaste inlagda på tradera..
Man vte ju aldrig om just den där har blivit inlagd:-D
Fint fynd du gjorde!!

Min man är likadan...
Ingen romantiker alls när det är födelsedag eller morsdag, har till och med glömt ett par gånger...
Men precis som din så är han så otroligt snäll mot mig och gör nästan allt jag ber om med glädje:-)
Kram på dig vackra du

Anonym sa...

Älskar min frill blouse!
Det är nog en bland de vackraste blusar som gjorts.
Även klänningen är fantastisk!!!Anna

Ina sa...

Detta tycker jag är såå snyggt och fräscht verkligen!! CN blusen är underbar och så snygg till jeanskjolen!
Grattis till ditt lyckade klick!
Kram Ina

Maddie sa...

Vilket fint fynd, jag hann se den också :) Men jag är ju på jakt efter en taradiddle i powder så jag "hiar" mig som vi säger i Smålandet. Vill tacka dig så mycket för tipset om Vestis och deras rabatt i helgen, jag lyckades få tag i en högt efterlängtad chillnorway love dress i brunt (hade gärna haft den i grönt, du är sååå himla fin i din! Men brunt passar mig också). Supertrevlig personal att prata med och så serviceminded och dessutom finns den redan att hämta, kom igår (ringde Vestis i fredags!)Så tack :) kram