torsdag 27 maj 2010

Fina klänningar & en Dagens

One Boutique är en engelsk webbshop som jag gillar väldigt mycket, här har jag fyndat både älskade Mollysar och snygga stövlar. Servicen är otroligt bra och Amanda, grundaren av butiken, är fantastiskt trevlig och hjälpsam. Förutom Odd Molly, Swedish Hasbeens och danska Cream finns här massor av andra spännande märken och extra roligt är att de dessutom har helt ljuvliga vintage-plagg och väskor!
Idag när jag kikade förbi hittade jag två klänningar som jag blev lite kär i, den ena är en ljuvlig blommig sak av märket Calla Lily och den andra en orange dröm i viskos från Noa Noa.

-----------------------------------------------

Som jag skrev igår består Dagens av den nya rosa klänningen från KappAhl samt standardunderklänningen från Odd Molly. För att dra ned på puttinutt-faktorn valde jag att kombinera detta med grova Primeboots och för att inte frysa ihjäl, min beiga Tootsie Coat.

5 kommentarer:

Frusna flickan sa...

Grymt snygg outfit. Tootsien över blev pricken över i också. Älskar primeboots!

Unknown sa...

Snyggt!
Jag blev stolt ägare till en Odd Molly Wigwam klänning idag. Har du varit inne på Venti Nove´s webbshop? Hur mycket som helst! Ett litet tips bara...

HOUSE of ADELA sa...

Aaahhh...snyggt! Har KappAhl klänningen med och gillar den mycket. Fint med dina SNYGGA primeboots!

Kram
Adela

Unknown sa...

Är sugen på denna också just för att den kommit i ljusrosa, har ingen ljusrosa klänning trots att jag älskar den färgen och med underklänningen till och stövlarna blev det supersnyggt!! Ska kolla in den snarast!
Kram Ina

Lillis goes Odd sa...

Visst har Kapp Ahl fått in massor av fina kläder den sista tiden. Hittar massor när jag kikar in där.
Fin är du som alltid!