söndag 18 juli 2010

Loppis & en Dagens

Idag blev det en sväng på loppis.
Utbudet var inte särskilt stort men jag lyckades ändå få ihop en kasse med prylar till ett värde av 70 riksdaler. Bästa fyndet var ett par tokrosa Crocs-gummistövlar till dottern för 20:-. Jag har letat efter ett par sådana i webbutikerna men de har varit slut överallt så det var verkligen lycka att hitta dem, i rätt färg och storlek till och med!
Tre princessböcker blev det också liksom ett par boxarhandskar plus slagpåse till grabben. Själv fick jag en söt liten blomtavla för 10 spänn.

-------------------------
Dagens blev den gröna ChillNorway Velour Love Dress, träskor från Scorett och den nya rosa rea-väskan från Lindex.

4 kommentarer:

Septemberflikka sa...

Mysigt med loppis och grattis till fynden. Du är som vanligt jättefin i din ChillNorway.
kram

Frusna flickan sa...

Åh vad fin du är i den underbart gröna klänningen. Jag vill också få tag i stövlarna till lillen. Han börjar växa ur de han har. är det helt kört eller vet du om de ska komma in snart igen?

Kram

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Septemberflikka,
Visst är det härligt medloppisar! Lite som att gå på skattjakt liksom! :)
Kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Frusna flickan,
Tack för de rara orden!
Jag tror säkert att gummistövlarna kommer igen till hösten. Jag ska hålla lite koll!
Kram!