fredag 13 augusti 2010

Grandmas Coat till 50% rabatt & en Dagens

Jag var alldeles nyss in på engelska One Boutique och vad hittade jag där om inte Odd Mollys mysigaste kofta, Crochet Grandmas Coat i finaste färgen lite powder, till halva priset!
Nu har jag redan en sådan men kanske är det någon av er som letar efter en fining i storlek 0 och då är det bara att slå till snabbt som ögat för de är inte lätta att komma över, särskilt inte till halva priset!
Ett gäng andra Mollysar finns också där, alla med fin rabatt!
-----------------------------
Idag träffade jag världens bästa SaraMia för en lunch på stan!
Det var fantastiskt trevligt och tiden gick som vanligt alldeles för fort, dock hann vi med att planera en kommande mini-Odd Molly/ChillNorway-träff här i Gävle.
Mer information om detta kommer inom kort!

------------------------------

Dagens bestod av min Makeout Dress i rosa, jeanstights och Hasbeens träpjucker.

6 kommentarer:

Lillis goes Odd sa...

Om man vore en nolla, skulle vara fin nu :-)

Black White Lovely sa...

Mysigt med trevlig lunch! Fin är du som alltid! KRAM & trevlig helg!

Evalena sa...

I'm so excited! Hoppas hoppas jag också får va med på träff!!!

KRAM

Sara Mia sa...

Jag kan bara instämma, tiden går fort när man har roligt. Evalena, såklart du tar dig till Gävle framöver. Har du visat Borlänge så måste vi visa Gävle. Kram!

Anonym sa...

Åh, vad spännande med en träff!! /elisabeth

Josanne sa...

Alltid kul att träffa Mollysystrar, tyvärr bor ju de flesta en bit bort.
Och jag bor runt 80 mil från Gävle, trist, för det hade varit kul att komma på er träff.
Kram!