torsdag 26 augusti 2010

Jag vill ha en skunk NU!

Å jag väntar och väntar på att ChillNorways höstkollektion ska anlända till Vestis.
Lådorna skickades tydligen från Norge igår vilket betyder att de bör nå butiken i början av nästa vecka. Jag vill se och prova allt det där fina nu, juh!
Särskilt nyfiken är jag på Skunk Dress som jag tycker ser supersnygg ut på produktbilden. Jag undrar om Skunken på bilden är svart eller grå melange?
Nantucket kommer att få in den i färgen navy också vilket låter mycket intressant...

--------------------------------------------
Dagens innehåller bara en endaste Molly och den, en Chrysalis minigown, är väl gömd under en kofta från H&M. Svarta jeanstights och röda träskoboots.

2 kommentarer:

My Molly Oddities sa...

Men vad underbara dina röda boots är. Snyggt kombinerat som vanligt! :)

Jeanette sa...

Härligt med färgklicken på bootsen!
Fick faktiskt klämma på lite ChillNorway nyheter idag. De hade dock inte tagit ut det i affären ännu.
Kram