onsdag 22 september 2010

Florence Dress från norrmännen som kan!

Nu har jag pillat ihop lite bilder på plagg nummer tre i ChillNorway-paketet, nämligen Florence Dress!

En härlig klänning i mjukaste bomullstrech med luddig, gråmelerad velour i den spetskantade luvan. Den har ett fint band under bysten att dra åt för bästa passform och söta broderade blomrankor i vitt på klänningens nederkant. Brodyr finns även på ena ärmen i form av tre lodräta hjärtan samt ett diskret ChillNorway i mörkblå skrivstil tillsammans med några små söta stjärnor och hjärtan på ryggen. På den andra ärmen finns ett gråmelerat hjärta med korsstygnsbroderi.
Färgen kallas navy och är något mörkare i verkligheten än vad bilderna visar, om jag skall säga något om storleken tycker jag att Florence Dress absolut är åt det större hållet.

En jättefin klänning i en enkel modell med massor av ljuvliga dekorationer alltså!

8 kommentarer:

Hilde sa...

Vad snygg den var på dig. Jag måste nog kolla lite mera på vad mina landsmän får till.
Kram

Filippa sa...

så tjusig! Den ser superskön ut!
kram du fina!

Unknown sa...

Otroligt fin! Ser skön ut med...Kram

Unna dig alltid sa...

Superfin! Marinblått är alltis snyggt...

Du som är Drama coat expert, har du möjligen sett den i lila stl 3 eller 4 i dina trakter? Jag söker främst den korta.

KRAM och natti natti

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Hilde,
Ja det måste du verkligen göra, men akta dig, det är lätt att fastna! :)
Stor kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Filippa,
Tack vännen, de ÄR super-spjonkig och skön! :)
Kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Linda,
Tack rara! Rekommenderas varmt, superskön!
Kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Linaplina,
Håller med, blått är flott! :)
Såg du att jag svarade på din Drama-fråga i din blogg?
Kram!