onsdag 29 september 2010

Varken Molly eller ChillN, men fin ändå!

Nog för att jag är helt insnöad på Odd Molly och ChillN men det betyder inte att jag kan hålla mig från andra fina kläder, tyvärr!
Kolla in den här supersöta grönrutiga klänningen Georgie av märke Pepe Jeans som jag hittade hos Vestis när jag var där och provade runt. Härligt tunt tyg i en blandning av bomull och silke, fina volanger, band att knyta i midjan och tre små klädda knappar vi bysten. Tyget är stumt och klänningen är ganska liten i storleken så man bör nog gå upp en storlek. Priset är 999:-.

Det finns även gult, mörkblått och vitt i klänningens mönster så jag tror den blir perfekt tillsammans med ett par mörkare jeanstights och gula knee highs från Swedish Hasbeens!

2 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Riktigt supersnygg! Gillar modellen mycket och rutan=) Som vanligt så är du ju störtsnygg i allt!

Kramis
Adela

Unknown sa...

Superfint och färgen var ljuvlig. Kram sötnos <3