tisdag 26 oktober 2010

Nu är den min- Lacie Strap Dress

Lacie Strap Dress i vintage chalk är precis så fin som jag hoppats på!

Materialet är mjukt och mycket strechigt och klänningen är superbekväm. Det här är en söt och väldigt användbar liten sak då man med fördel kan använda den som underklänning men även över andra plagg för att få lager på lager-stilen.
Jag blandar gärna det ljuva romantiska med rejäla boots och grovstickde koftor så i dag kombinerar jag Lacie Strap med Wool Mix Long Cardigan i lite military, tights, Molly-underklänning samt Primeboots.

6 kommentarer:

Fröken Abbe sa...

SÅ fint! Gillar verkligen stilen, men tror nog det skulle bli för kallt för mg, tyvärr. Men du var jättefin i det!
Kram

Unknown sa...

Så läckert! Är lite sugen på den i Almost black....Kram

Sara Mia sa...

Den var ju superfin! Kul att du lyckades knipa den. Verkar otroligt användbar. Kram!

Evalena sa...

Fina klänningar båda två du visar! Den första, som jag har noll koll på namnet men den har bjäfs vid bröstet, gör den omöjlig på mig och Fkupan. Men när jag får mindre brön - då jäklar! Det är en riktig Evalenaklänning!!

kramis

Unna dig alltid sa...

Åh vad söt du är i den klänningen. Jag tycker alltid det är så snyggt med lager-på-lager men känner mig själv ofta som en bullig korv i det tyvärr.

KRAM

Lantfröken sa...

hur är Lacie Strap Dress i stoleken? Lite sugen på en sån. den sitter super fint på dig!!