måndag 4 oktober 2010

Stort TACK & en premiär-Dagens

Jag längtar redan till nästa Molly-träff.
Helgen som var var verkligen något utöver det vanliga, att få återse kära gamla Molly-tokor med stora hjärtan samt att få lära känna nya underbara Molly-bruttor är lycka. Detta i kombination med härlig shopping, goodie bags, bubbel, snittar och härlig service var fantastiskt!
Bilderna är lånade av Tina och Dr Molly.
Tack alla ni som var med för att ni är så härliga och mången tack Mira och Bina för ert förträffliga arbete, ni är värda er vikt i Mollysar!
:)
-------------------------------------------
Det är många många år sedan jag besökte Göteborg och jag hade glömt hur mysig staden är, att den sedan kryllar av små gator som är proppade med trevliga butiker gör det knappast till ett mindre tilltalande ställe. SaraMia och jag hann avverka ett antal butiker innan det var dags att möta upp resten av galningarna och både det ena och det andra slank ned i våra shoppingkassar.
NKs Lexington-butik hittade jag en enkel rutig skjortklänning i rött med snodd att knyta i midjan som jag genast blev mycket förtjust i. Idag fick den bilda Dagens tillsammans med jeanstights och.......ja, det vet ni ju redan..Primeboots, vad annars? :) Premiärdags var det också för ChillNorway-kappan Oak coat..

22 kommentarer:

Peggy sa...

Visst var det en härlig träff! massor med underbara människor och kul shopping ;-) längtar oxå till nästa träff :-)
Jättekul att få träffa dig!
KRAM!

Hoai sa...

Hi, it was so nice to meet you. I did not expect to meet you in real so it was a surprised to me! Thanks a lot for wonderful time.

Nina sa...

Hej,

Aha, var det, det, ni hann att shoppa på fredagen. Snyggt! Ha det bra (så får vi fortsätta att fundera på framtiden :-) )! Kram Carina

Fröken Abbe sa...

Vad kul det var att träffa dig IRL! Kan du inte lägga upp en bild på din tillfixade väska? Skulle kunna tänka mig att ta även min till sömmerskan.

HOUSE of ADELA sa...

Ja suck vad kul ni måste ha haft!=)Du är snygg som en dag!
Superfin skjortklänning och oak coat är TOPPENSNYGG!

Kramar
Adela

Viola sa...

Ja, det var verkligen en underbart kul lördag.
Jätteroligt att ses på riktigt och hoppas att det blir igen.

Fin dagens! Kul att det blev annat shoppande för er också ;)

kram från V

Jeanette sa...

Massa härlig shopping!
Denna helgen har varit HELT famtastisk!!
Kram

Sara Mia sa...

Se där! vad Lexington-tunikan blev snygg med jeans till. Vi var riktigt duktiga på att avverka butiker även fredag eftermiddag tycker jag. Sitter här och värmer mig i min gosiga cashmere-kofta som fyndades på Freeport. Tack för perfekt shopping-sällskap. Kram!

Lillis goes Odd sa...

Det var en snygg rutig skjortklänning du fick tag i.
Jag längtar också till nästa träff. Bäst att börja
spara igen :-)

Anonym sa...

Hej!

Tänkte bara fråga om du vet hur Taradiddle dree dress är i storleken. jag har normalt strl 0 el 1.

Mvh Carro

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Peggy,
Jag blir varm i hjärtat när jag tänker på allt det roliga vi hann med! Stor kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Hoai,
Jag är så glad att jag fick träffa dig!Hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa träff och att vi ses igen då!
Stor kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Carina,
Haha! :) Du, när du kommit på vad du skall göra i framtiden, hör av dig då så kanske jag kopierar din plan! Stor kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Fröken Abbe,
Visst kan jag det! Gör ett försök med kameran imorgon. Jag tror bestämt det får bli en dragkedja i den rosa Molly-väskan också.
Stor kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Adela,
Ja, det var fantastiskt roligt! Nästa gång MÅSTE du följa med, du kommer att älska det!
Stor kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Viola,
Hej fina du, det var fantastiskt roligt att få träffa dig! Hoppas nästa träff inte är allt för långt borta och att vi då ses igen.
kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Jeanette,
Visst blir man varm på insidan när man tänker på helgen som var! Så roligt! Stor kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

SaraMia,
Haha, ja vi var verkligen riktiga shoppingproffs! :) Tack för en kanontrevlig helg och fantastiskt resesällskap.
Stooor karm!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Lillis,
haha precis, nu blir det mycket traderande inför nästa träff så att nästa shoppingrunda blir lika lyckad som denna!
Stor kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Carro,
Hej hej! Taradiddle dree dress är liten i storleken, ialla fall över byst och rygg. Jag har, liksom du, vanligtvis storlek 0 på mina Mollysar, ibland stl 1. På Taradiddlen har jag storlek 1 och den sitter bra. En etta blir nog perfekt på dig!
Kram!

Pååterseende sa...

Hej söta du!!

Tänk så underbart att få vara med på en sån sak som mollyträffarna..
Underbara tjejer, bubbel, goodiebags, god mat och en massa shopping...Vad mer kan man begära??
Lyxigt värre och så skönt att få in lite lyx i vardagen till oss småbarnsmammor;-)

Så snygg du är i oak coaten ovan...
Älskar min, så himla användbar modell...

Jätteroligt att träffa dig igen,
Kraam

Unknown sa...

Visst hade vi en kanonhelg! Det var så roligt att få träffa dig i verkligheten också! Hoppas det blir fler tillfällen - och det snart! Ha en härlig dag!