torsdag 18 november 2010

Dagens och Gårdagen

Hur härligt är det inte när det är alldeles vitt, mörkt och snorkallt ute när man tidigt på morgonen går ut för att fara till jobbet? Underbart tycker jag, regn och slask är döden, men snö det är grejer det!
Igår var vi ute en sväng för att barnen skulle premiärprova pulkorna, med snön var för hård och isig så det slutade en ond arm och en svullen kind så vi gick in och åt köttfärslimpa med gräddsås istället.

Det blev ingen Dagens igår så det får bli två idag istället.
Gårdagens Dagens bestod av min favorit Lacie Strap Dress i vintage chalk, Molly underklänningen, tights, Primes samt den där Traderavinsten som ni fick se en liten bit av tidigare i veckan. Japp Filippa, du hade naturligtvis rätt, en Hoodly Knit Jacket! Och Nena, jag gillar också rosloggan, den är jättefin! :)
Dagens Dagens blev Everywear Dress i chalk med den röda fjärilen på ryggen. Under har jag en brun Spoiler Dress, mörkbruna tights och samma gamla Primes. Halsduken har jag ärvt av min makes mormor!

--------------------------------------------------------------------------
Idag hämtade jag ut ett paket på posten, det var från NANTUCKET. Innehållet känner ni ju redan till, det är nämligen min CHILLNORWAY-vinst!


Tjohooo!

6 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Haaaaaaa...du är ju helt underbar!=) Shit vad snygg den klänningen är!! Och din första kombo var suverän med;) Här är det bara pudrat med snö, men mer på ingång sägs det=)

kram
Adela

Unknown sa...

Du är ju sjukt snygg som alltid:) Kram

Sara Mia sa...

Kan bara instämma i att det är underbart med snö. Snygga kombos som alltid och imorgon åker även min "Everywear dress" = continental knit fram. Jag ska ut och fröjda mig lite för en gångs skull. Lite lokal revy på GW. Kram!

Jeanette sa...

Gud vad härligt med snö som lyser upp.
asg...gillar dina bilder. Vilken fin tradera vinst!
Kram

Casa del Caos sa...

Shit påmmfritt vad snyggt!
Och vad spännande Everywear Dress ser ut på rumpan! Hehehehe!

Vad kul att ni har snö! Här är barnmark och plusgrader!

Trevlig helg!

Filippa sa...

HAHAHHAHA! Du är grym! Älskar sådan humor och det är UNDERBART att bjuda på sig själv så=)

Hihi Hoodly knit it was! Kul, den är superfin , o vilket vrak pris.

Fin kombo som alltid
KRAM