fredag 10 december 2010

Happy Joy, nya Mollysar och snor i stora lass

Jag är hemma och tokförkyld men vad sjutton gör väl det när det är världshistoriens bästa fredag!

Medan jag sitter hemma och har främre skall-utrymmet fullt med snor och Gud vet vad, är maken och barnen på badhuset och provar, till min förskräckelse, treans trampolin. Förutom att jag konstant snörvlar och snyter mig har jag även internetshoppat fina julklappar, ätit goda (tror jag i alla fall, känner inte så värst mycket smak) skinkmackor och regelbundet klappat på mina nya mjuka Pre spring Mollysar som kom i paketet från Nantucket i går.
Bäst av allt är dock att maken idag erbjudits inte mindre än två nya jobb! Det av de två han valt kommer att innebära massor av spännande utmaningar och mycket bra framtidsutsikter, han är superglad och jag är superglad för hans skull!
HAPPY JOY!
------------------------------------------------------------
Ni har väl kollat in Campadres kampanj med Humanity-armband?
Kanske hittar du en fin julklapp till till dig själv eller någon annan!

1 kommentar:

Filippa sa...

stackare!! sjuk är så trist! grattis till nya jobb.alltid roligt med nya utmaningar.

ååå vilka fina mollysar....den rosa wrappen hänger på Minzo och väntar på mig...skall inhandlas imorgon. Är det klänningen oxå i vitt?

KRAm o krya på dig