torsdag 24 mars 2011

Ja, es ist sehr Wunderbar...

Josörruatt, den är faktiskt ganska söt, färgen är jättefin och den är lätt att kombinera med mycket annat!
Wunder underdress
var en av mina favoriter när kollektionen släpptes, jag använder min Plath strap dress ganska mycket och den här klänningen påminner lite om den. Wunderbar i är stor i storleken men jag valde ändå en etta då den hade blivit alltför kort med en mindre storlek. Det fina blommönstret på sidan är ett tryck där vissa delar är broderade, den bredan spetsen är mjuk och elastisk och klänningen är väldigt bekväm på.

Rekommenderas!
:)
Wunderbar underdress kombineras idag med jeanstights, Primeboots och Kyoto cardigan i dark powder.
-----------------------------
Lunchrastens besök på Vestis resulterade i en stor somrig och alldelens underbar korgväska från Pepe med tuffa detaljer i form av skinnremmar, tassels, knappar och pärlor. Insida är klädd med ett fint småblomigt tyg som går att dra åt med ett snöre så att väskan stängs, mucho fiffigt!

7 kommentarer:

Jeanette sa...

Åh vad snyggt med den koftan till Wunder underdress. :) Klockrent!!!
Kram

chatarina sa...

Hej! Jättefin klänning :) Ha en härlig kväll, Kram

Lingonberrie sa...

Just absolutely lovely!!

:-)

kram!

helen by the westcoast sa...

Nice kombo! Den klänningen blev jag genast intresserad av!
fy på dig , din idéspruta!
MVH Helen

Casa del Caos sa...

Shit påmmfritt vad snygg du är i allt!
Nu blidde jag också lite sugen på nåt så Wunderbart... ...i tron om att den sitter lika bra på mig! Mwhahahaha!

Ha en fin helg!
Kram!

Unknown sa...

Du är fan snyggast i stan oavsett vad du har på dig! Rock on babe! Puss

Ann sa...

Jättemysig klänning. Ha en trevlig helg.