onsdag 27 april 2011

Min lilla skatt är här!

Ljudböcker är bland det bästa som finns!

Just nu lyssnar jag på Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson, en helt underbar berättelse om Allans långa och fantastiskt händelserika liv. Jag tror bestämt att det är en av de bästa böckerna jag någonsin lyssnat på.



Jag skall dock slita öronen från boken och visa den efterlängtade och maräng-fluffiga Odd Molly-skatt som låg i vår brevlåda igår, nämligen Undress A!

En supersöt volangprydd klänning, toksvår att kombinera med andra plagg och den kommer förmodligen inte att bli den mest använda klänningen, men vad gör väl det, den är underbar juvel som skall sparas i min skattgömma.

------------------------------------------
Dagens var Ka-ching pocket dress i chalk.

2 kommentarer:

Sara Mia sa...

Ja, det var då verkligen en liten goding till klänning/underklänning. Den är helt ljuvlig, men kan jag tänka mig inte helt lättmstchad? Fast vissa plagg är bara mysiga att äga och ta fram ibland vid något särskilt tillfälle. Kram!

♥ H mitt i livet ♥ sa...

Du, jag tror den är fin till din grandmas i powder!!!
Kramis