torsdag 12 maj 2011

Créme de la créme av träskor & ett finfint läsartips!

Åsa Westlunds vackra skapelser måste ju räknas som träskornas kungligheter, helt underbara!

Jag är väldigt svag för kurbits trots att jag inte är en dalmas och dessa snirkliga blommönster i kombination med de fantastiska skorna är ljuvligt. Jag äger inga ännu, men när jag blir stor då skall jag köpa mig ett par...om jag kan hitta några, de verkar vara stört omöjliga att få tag på via nätet.---------------------

När vi så är inne på ämnet vill jag dela med mig av träskotipset som rara Pillan lämnade härom dagen. I DalaClogs webbutik hittar du MASSOR av fina träpjucker för både vuxna och barn. Mängder av olika modeller och färger med både hög och låg klack, med kurbits och enkla omönstrade.

1 kommentar:

Lingonberrie sa...

Wow! Vad snygga dom är..tack för tipset!!! :-)