lördag 14 maj 2011

Delad vårdnad och Dagens från igår...

Här sitter vi, jag och hunden, med en skål flingor och några nu uppätna frolic som enda sällskap.




Maken och tösen är och handlar lördagsgodis och grabben är ute och leker med sin bästa vän. Jag hoppas att de två kommer att hålla ihop även när de efter sommaren börjar skolan tillsammans, de har så himla roligt ihop. Jag tror dock att sonen får hålla hårt i henne när de blir äldre för den tösen kommer att bli en riktigt skönhet när hon växer upp!



Medan resten av familjen pysslar med annat har jag ÄNTLIGEN fått tummen ur och lagt upp en ProList med mina Tradera-auktioner som skall ut i kväll, det har likt ett ok legat över mina axlar så det är grymt skönt att det nu är gjort. Nu är det bara att hoppas att ett gäng bud ramlar in också.

-------------------------------

Eftersom Blogger hade ett mindre melt down igår blev det inte så mycket bloggande, dock lyckades jag snajda in ett inlägg och en bild via mobilen som föreställde ett par flådiga Swedish Hasbeens Combat Boots från Vestis på mina Kalle Anka-fötter.
Joserruatt, jag har blivit delägare i dessa oerhört bekväma finingar, 50% tillhör mig och 50% tillhör min mamma som blev lika kär i dem som jag när hon såg dem. Det betyder att vi nu har delad vårdnad om dem, vi har inte upprättat något direkt schema över hur vi skall fördela det hela men just nu är de hos mig!

Igår invigdes de tillsammans med tights från Melmelli, min nya t-shirt-klänning från ONLY och den militärgröna Mix Cardigan från Odd Molly som matchade skorna i färgen.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Snygg klänning! Har ni delad vårdnad om skorna! Tok-stollar;) Kram

miOmolly sa...

Hallå! Vart har du köpt den snygga klänningen från ONLY??=) Snygg så in i bengen! Kram Lotta

Anonym sa...

Hej! Superfin klänning från ONLY. Skulle bli jätteglad om du ville säga var du har köpt den? Kram Malin

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Linda,
Japp, väldigt bra sörru, hälften så dyrt! Kram fining!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Mio och Malin;
Klänningen köpte jag på en tiny tiny klädaffär i Ockelbo, byns enda klädbutik faktiskt! :)
Style-namnet är Anya 2/4 dress och finns i mörkrött, marinblå samt beige. Jag ångrar att jag inte köpte en färg till, den är grymt mjuk och skön. Priset var 299:-. Kanske går den att få tag på i någon nätbutik.
Kram brudar!

Malin sa...

Roligt att vi fick sälja två klänningar tack vare ditt inlägg! :) Tack & tack!

/Du & Jag
www.duochjagockelbo.blogg.se