onsdag 4 maj 2011

En låda med Humanity-armband & REA på Mollysar

Idag kom en låda från Campadre innehållande en hel hög med Humanity-armband i regnbågens alla färger!

Armbanden skall imorgon delas ut till mina superdupiga arbetskompisar, ett skall ges bort i present och det sista, ett guldigt är till mig istället för mitt bronsfärgade som gick av och därför reklamerades.

Aj lajk it.

--------------------------------------

Jag fick precis ett clubbrev från Nantucket som sade att butiken nu har

30%Odd Molly.

Enda sedan kollektionen kom ut har jag kastat långa blickar efter Timeless 242 w/o belt men frågan är vilken färg som är bäst...det står mellan rosa och grått...eller vitt.

2 kommentarer:

chatarina sa...

Hej! Vad roligt med så många armband!! Jag har beställt timeless linnet i grått nu och hoppas att det kommer imorgon.
Kram och ha en skön kväll!!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Chatarina,
Lyckans ost! Linnet är underbart, du måste lägga upp en snajdig provbild i bloggen sedan!
Stor kram!