måndag 30 maj 2011

Jag och silverbrallan Allan...

Idag var det premiär för Pointelle legging i silver, de var väldigt spojonkiga och sköna, skulle man känna för att gå ned i en spagat med dem på sig vore det inget problem...i alla fall inte för tightsens skull.
Jag hade tänkt att kombinera dem med min chalk-färgade Ka-ching pocket dress men den låg visst i tvätthögen, när jag tänker efter har den nog gjort det den senaste månaden. Istället blev det en klänning från Bruuns Bazaar , en off white sak med spets och runda pärlknappar. Träskor från Scorette.


------------------------------------

1 kommentar:

Lingonberrie sa...

Jag fick någon såndär lite rolig association av silverbrallan Allan. :-D Men sen när jag såg dig med leggings på för pusselbitarna på plats.... :-D
Tycker du inte att de kliar?

kramelikram