torsdag 2 juni 2011

Lush & House of Lola

Förra veckan när jag var på ett möte i Stockholm besökte jag den lilla Lush-butiken på centralstationen.
Förutom att lämna affären med ett multi-chockat luktsinne hade jag även med mig några badbomber och badskum till barnen.
Allt är så fint och färgglatt att det är svårt att välja men barnen gillade det jag hade med mig hem...förutom den blå bollen, den innehöll massa the-liknade krafs som sonen tyckte såg ut som maskar. Det blev ett väldigt snabbt avklarat bad den gången.

-------------------------------

Dagens är klänningen från

House of Lola

som jag köpte billigt från Campadre för ett tag sedan.

Supermjuk och skön, som ett nattlinne!

2 kommentarer:

♥ Bina ♥ sa...

Vilka lush-läckerbitar! Klänningen var jättefin, attans att jag missade den.. helt rätt snitt!

Hoppas du får en kanonfin helg!
KRAMAR

Lingonberrie sa...

haha, jag kan inte ens gå in i butiken för doften. :-D Men jag älskar att se på tvålarna, de är som godisbitar..

Finfin klänning,
Ha en go helg!
kram