onsdag 22 juni 2011

Sommarlov och 50-tals stass

Här pågår sommarlov för fulla muggar!

Barnen, som de undervattensdjur de är, lever mer eller mindre i poolen. Jag nöjer mig med att titta på och tar emellanåt ett svalkande snabbdopp. Lata dagar hemmavid alltså!

Nu har även bloggen sommarlov och inläggen får stå tillbaka för bad, grillning och utflykter!

Lite bloggande kommer jag nog att hinna med men det får bli lite sporadiskt, men jag återkommer som vanligt efter sommaren!


-----------------------------------------------

Dagens:

Idag är det min favoritklännng från 50-talet som får luftas!

Klänningen med vit botten och små svarta prickar köptes på Röda Korset för rätt många år sedan till det något saftiga priset av 25:-.

Skärp från H&M, träskor från Scorett, underkjol i tyll från Indiska och kofta från Only.

4 kommentarer:

VivanDivanGoesFashion sa...

Vad snygg den var! Vilket härligt fynd och du ser top-notch ut :-)

Hoppas du får en riktigt härlig sommar. Jag är här till höste :-)

kram
/Vivvi

Lindi Loo sa...

Glad Sommar och härlig Midsommar. Jag kommer också pausa lite nu under sommaren så på återseende om någon månad!
Klänningen - vilket F Y N D! Underbar!
Kramis
Loo

Shopaholic sa...

DET här var supersnyggt! Slår Zipperoverallen med hästlängder ALLA dagar ;-D
Ha en fin semester med mycket sol!!
KRAM!!

Casa del Caos sa...

Åååååh! Vilken klänning!!!
Sitter som en smäck!