söndag 28 augusti 2011

Eric Saade gjorde mig fem centimeter kortare...minst.

Bakom ett hav av små guppande barnryggar stod vi med var sin kotte på axlarna.

Efter tre, för mig helt okända låtar började axlarna krampa. -Skit, sno på nu Eric, lalla fram Manboy eller Popular så att jag får lov att sätta ned sonen på marken igen!

Det kändes som jag suttit fast i en omvänd sträckbänk och blivit minst fem centimeter kortare... och lite krokig.

Dagen var annars helt fantastisk och det tyckte barnen med, karuseller, djur, glass och ballong men bäst var nog vinsten på chokladhjulet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du übertrevliga och vackra kvinna!

Ja, en dag i Furuviksparken gör en till barn på nytt:)

Det är så roligt att följa dig på bloggen igen (jag har saknat dina inlägg under sommaren må du tro:)). Det låter dock som att du haft en superskön semester!

Sköt om dig vännen så hörs vi!

Många och stora kramar!
hälsar Anita