onsdag 26 oktober 2011

Hör pukor och trumpeter, detta är bloggens 1000:e inlägg!

Och det har har jag firat med att ta bästaste Evalenas tips till mitt hjärta och beställa hem något fint från Selected Styles oktober-REA! Eller egentligen var det inte riktigt i firande-avseende jag klickade men det passade bra i alla fall! :)

Elsa heter det fina och är en vacker klänning från Ester Elenora. Klänningen provade jag på Mollyträffen i Göteborg, men då hängde jag tillbaka den till förmån för en molly eller två.

-Men nu du Elsa, nu är'ru min!-----------------------------------------

Dagens: Jumble knit och Wunderwear strap dress.

9 kommentarer:

Helena sa...

Grattis!!! Och det är klart man ska ta tillfället i akt att handla något fint :-)
Den var supersnygg!
Kram Helena

Anonym sa...

Hej!

Grattis, pukor och trumpeter ända från Motala och jag hoppas att du hör hur det låter. Självklart ska du fira!
Kram från Eva Solid

Hilde sa...

Stort grattis till 1000 inlägg. Snygg du är i klänningen och dagens:)
Kram

VivanDivanGoesFashion sa...

Stort grattis till 1000 inlägg :-)

Klart du ska unna dig nåt fint för att fira...jättefin är den

Kram
/Vivvi

Sara Mia sa...

STORT Grattis!
Såklart du ska unna dig något fint. Själv unnade jag mig en fin lång cardigan utan anledning. Tyckte jag var värd det, blink. Kram!

NAIMIEZ sa...

GRATTIS!!!! Kram!

Natascha sa...

Grattis! Klart du ska unna dig något fint och du valde en väldigt fin klänning!
Och Jumble knit kommer till användning ser jag :-) Den har blivit lite av en favorit hos mig.
Kram

Dr Molly sa...

Grattis till bloggen och dig!!! KRAMAR

Anonym sa...

Grattis! Perfekt sätt att fira på ;-). Kram Carina