lördag 15 oktober 2011

Hur har jag lyckats missa Tre Små Rum?

Jag anser mig ha rätt bra kunskap om de svenska webbutiker som saluför mina favoritmärken...för att inte säga sjukligt ohälsosam koll..särskilt för den där lilla taniga plånboken of mine. Härom dagen när jag googlade runt efter något, vad kommer jag inte ihåg...säkert efter något svinigt dyrt och skitfint...hittade jag webbutiken
Tre Små Rum.
Den prydliga lilla shoppen hade förutom mina tre favvo-märken Odd molly, ChillN och Ewa i Walla även Hunkydory, Culture, Ester Elenora, Jumperfabriken, Du och jag m.fl OCH helt underbara skor från DKODE! Jag var såklart tvungen att scanna av rean och det skulle jag inte gjort för det fanns MASSOR och jag vill ha rubbet!Skorna var det ingen rea på, men kolla in sötnosarna med de stora snörhålen, visst är de ljuvliga!------------------------------------



Dagens: Fårskinnsboots, Kaana Coat från ChillN och en liten vit gubbhund.

12 kommentarer:

Hilde sa...

Den har jag också missat, men nu lever plånkan farligt. Tack för tipset!
Kram

Anonym sa...

Visst är den härlig! Jag har tur, som bor i närheten. Det är min oas och den lilla butiken är så himla mysig i verkligheten! Väl värt ett besök! Hälsningar
Ellenor

Helena sa...

Ja, tack för tipset! Eller vad man nu ska säga :-)
Det var alldeles för mycket fint för att det ska vara hälsosamt för mig...
Kram

Anonym sa...

Jag blev också kär i den där kängorna med stora snörhålen. Jag hittade dem på Brandos. Där är de 250 kr billigare + fraktfritt + fri retur.
Hälsningar
Charlotte i Borlänge

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Hilde,
Ja, eller hur! REA-avdelningen var ju minst sagt livsfarlig!
Kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Ellenor,
Du är en lyckans ost som bor i närheten!:) Om jag någon gång har vägarna förbi Strängnäs vet iaf jag var jag styr kosan!
Kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Helena,
Haha,ja precis.."eller vad man nu ska säga"!:) Icke hälsosamt men ack så roligt!
KRAM!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Charlotte,
Tack snälla för tipset!Slog du till på ett par?
Kram!

Anonym sa...

Jag har köpt ett par men inte fått hem dem ännu :)
//Charlotte

Anonym sa...

Butiken är SÅÅÅÅ läcker och rolig. Missa den inte om ni kommer till Strängnäs.

Maine

Anonym sa...

Hej
Va ute och googlade på Dkode stövlar och så hamnade jag här! Tittade in och såg att det finns fler som gillar dessa fantastiska skor....Vill dela med mig av en webbsop där jag har köpt mina stövlar super snygga och sköna är dom. Modellen heter Sessy. Titta på onekode.se
Ha en bra torsdag
//Viktoria

HOUSE of MUM sa...

Ett tips till alla som gillar kläder, massor av rea i butiken och i webshoppen. Skynda fynda, det har jag gjort :-) Länken till butiken hittar Ni i ovanstående inlägg, hojta till om Ni hittar ngt fint :-) Ha en fin dag allesammans!