onsdag 5 oktober 2011

Undrar om Ewa i Walla skulle kunna tänka sig att adoptera mig...

...eller åtminstone ha mig som sommarbarn...eller sommarvuxen då. Jag tänker mig att hon, i så fall, kanske skulle låta mig låna hela hennes höstkollektion, ja, eller alla hennes kollektioner funkar...jag är inte så knusslig när det kommer till EiW.
Jag kikade in hos Nantucket, vilka är en av de få webbutikerna som saluför märket, och såg att de fått in fem nya ljuvliga plagg, två kavaj/blusar, två klänningar och en stickad kofta, alla med vackra detaljer och unik stil.
Just klänningar är jag galet förtjust i så att jag kärade ned mig i den prune-färgade skönheten med volanger och tygrosor på kjolen, var inte direkt någon chock. Jag tänker mig den tillsammans med mina träskostövlar och den nya stickde Odd molly-sjalen med tofsar, Clinch scarf. Det hade minsann varit grejer det...

-----------------------------



Apropå Clinch Scarf så var det premiär för den idag. Så mjuk och varm och alldelens lagom stor!

2 kommentarer:

Äppelträdet sa...

Om du vill ha sällskap hänger jag på!

Har du upptäckt kjolarna? Jag har faktiskt samlat på mig fyra underbara kjolar från EiW.

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Äppel,
Haha, ja häng på vettja...ett eller två sommarbarn spelar väl ingen roll för henne! :)
Jag beställde en helt underbar brun kjol i våras men den var på tok för stor så jag skickade tillbaka den. Det var synd för den var helt ljuvlig! När jag får chansen ska jag prova lite olika modeller!
Kram!