måndag 7 november 2011

En liten Burberry...

Jag har blivit med en liten Burberry-kjol!

En fin rutig och plisserad sak i mörkbrunt, svart, vitt och lite lila. Den blev min på ett lite udda sätt, jag hittade den nämligen hos bloggis-tjejen Mogi (ja precis, hon med en egen Mogi-ordbok :)). Hon har en smått fantastisk garderob och med jämna mellanrum säljer hon ut riktigt fina grejer på sin bloppis. Jag blev omgående smått förälskad i den lilla trasan med det välkända mönstret och fick köpa den till ett bra pris. Happy joy!


Ja just det, den glest stickade tröjan kommer från Gina Tricot och kostade typ en 50-lapp på rea.

2 kommentarer:

Evalena sa...

ÅH!! Så fin! Jag älskar BBrutan och har faktiskt också en liten kjol. MEn inte lika snygg som den där för min är inte plisserad! Jag älskar nämligen plisserat också och vad kan då bli bättre än en plisserad burberrykjol?

(o hajjar du det där är du SMART! )

KRAM snyggo!

PS: ang StarWars - påminn mig att när vi ses nångång ska jag berätta om när vi satt på en restaurang i NY och Darth Wader och en 4-5 krigare (lr vad de var) kom och satt sig bredvid oss.....Då var jag allt lite spak......

VivanDivanGoesFashion sa...

Så klassiskt snygg! En riktig liten pärla

Kram
/Vivvi