tisdag 1 november 2011

Mot Stockholm & en isbjörnsjacka!

Om en timme bär det av med tåget mot den kungliga hufvudstaden där det kommande dygnet ska spenderas. Jag räknar med lååånga möten och en trevlig afton med god mat. Jag får dessutom träffa mina, runt om i landet utspridda, kollegor vilket blir kuligt.

-----------------------

Ute är det grått och ruggigt och i största allmänhet läbbigt vilket får mig att fundera på att investera i följande lilla lurviga björnjacka från den kawaii-iga webbutiken Talkingclothes.

Skulle definitivt pigga upp alla möjliga möten.

:)

8 kommentarer:

Hilde sa...

Vilken söt jacka. Den ser jättemjuk och god ut. Frågan är bara hur bra den passar på jobbet;)
Kram

Helena sa...

Så mysig!!!
Skulle definitivt pigga upp denna mörka årstid :-)
Kram Helena

Fröken Abbe sa...

Haha, jättesöt!
(Hur var det nu med den där OM-diskussionen? "Kvinnor som vill vara barn".)Man får ju göra vad man kan för att pigga upp!
Stor kram

Evalena sa...

Skulle nån bära upp den där med bravur så är det ju du! (hur var det nu med det där "snygg i en säck"?)

Ha en fin sthlmsresa!
KRAM!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Hilde,
Haha, på mitt jobb skulle den passa superbra för det är svinkallt...frågan är hur bra den passar på en 30-plussare! :)
Kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Helena,
Haha, visst skulle den!
Kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Fröken Abbe,
Haha, ja då skulle tantaluringen få vatten på sin kvarn minsann! :) Jag borde ta mig sjutton köpa en i ren provocerande protest och bära den tillsammans med alla mina mollysar!:)
KRAM!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Evalena,
Jovisst sörru! :)
De finns säkert i rosa också, tar du den tar jag den vita!
KRAM!