fredag 4 november 2011

UGGs, Hasbeens & en Dagens

Här pågår fredagsmys och Idol-tittande, mellan tuggor och låtar har jag kikat på fina dojor.



De nya platta Hasbeens-bootsen i modellen Danish i färgen cognac är himla snygga, särskilt till brallor. Nu är jag lite dålig på att använda just brallor, så därför skulle jag välja dessa übersöta UGGsen istället som passar till det mesta. Priset för Hasbeens och UGGs är ungefär detsamma som priset för 5800 stycken Bugg-tuggummin.

Skorna finns hos Nantucket.

Dagens: En massa infantila Mollysar.

4 kommentarer:

Sofia sa...

Båda skorna är riktiga "to die for"-dojor. Hasbeens känns lite som en riktig klassiker som kommer att funka lääääänge de Ugg-iga ser helsköna ut! REA span för mig båda två!

Unknown sa...

Vad gott det såg ut! Fin i dina infantila plagg:) Kram

Hilde sa...

Snygging i infantila kläder måste jag säga. Både Ugg och Swedish hasbeens är verkligen dig!.
Kram

Sara Mia sa...

Just de UGG:sen har jag varit såld på sedan jag såg dem IRL på fina Natascha när vi var i Göteborg. Har provat dem i veckan både på Sivi och Scorett och de är underbara. Men jag tycker de är lite för dyra för mitt användningsområde. Rea-span är tänkbart och då är det bra att veta storleken. Kram!