onsdag 14 december 2011

Att få träningsvärk av shopping & på tal om att bunkra...

Igår efter jobbet spenderade jag ett par intensiva timmar på julshopping. Det var två par skridskor, ny vinteroverall till sonen, leksaker och andra saker, påsar till förbannelse. Minst hundra kilo vägde alltsammans och jag har nu aparmar. Aparmar med rejäl träningsvärk. Nu är dock alla julrelaterade inköp avklarade, tack och lov.

Jag nämde förut att om man hittar något man gillar är det lika bra att bunkra, särskilt om det man hittar är på rea. Så här är Culture-klänning nummer tre, gråsvart i färgen och precis lika bekväm som de andra.

1 kommentar:

Natascha sa...

Jag håller med dig om att det kan vara bra att bunkra ibland. Jag fick hem mitt senaste bunkringsplagg - en Blenda short dress i brunt. Jag har en Blenda i almost black sen tidigare och den är så mjuk och skön att en brun var tvungen att flytta hem till mig.
Cultureklänningen är riktigt fin, förstår att du vill ha den i alla färger.
Kram