torsdag 1 december 2011

Jag ska minsann klä mig i sköldpaddor...

Ser ni de där fötterna som sticker fram under det där parasollet som ser ut som ett gigantiskt prickigt ufo? Det är mina fötter det! Och vet ni vad jag ska ha på mig när jag kryper fram ur skuggan och tar med mig barnen och maken upp bland palmerna för att äta lite lunch och dricka en iskall cola? Jo, min nyligen hemtraderade rosa Me&I-klänning med sköldis-print.
Sköldisar och rosa är en oslagbar kombination, särskilt bland palmer och annat jox!
Happy Joy!Dagens: Favvoklänning från Culture och Kyoto cardigan från Odd Molly.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bär det av till värmen för er? Vi åker till Thailand o Malaysia jan-feb. Fick min leverans fr Lejonhuset idag, kunde bara ha 1/3 plagg, jumble knit var stooor och Amanda blanket med:( Givetvis helt urplockat idag och dåligt m byten, ska prova stl S på Amandan istället men de har jag då inte på ngt annat plagg i min garderob även om jag nu verkar ha krympt en storlek, på gott och ont:/
Trevlig helg, kram Annelie