tisdag 20 december 2011

Min julklapp har kommit!

Idag meddelade det lokala postkontoret att jag kunde komma och hämta upp min klapp som jag inhandlat av Exklusiv Vardags mamma Linda, vilket jag gjorde på stuberten! Sedan bar det av mot dagis och skola för att hämta upp lite barn. Medan kycklingen puttrade i ugnen och riset i vanlig ordning brändes vid på spisen kunde jag äntligen öppna paketet och prova det fina inuti. Den lilla gav den väl godkänt men tyckte att den kunde ha varit rosa eller åtminstone lite glittrig. Själv gillar jag den militärgröna färgen och det ganska oglittriga stuket. Tunika-klänningen heter Long smock (finns även i en kortare variant) och kommer från SILKE. Modellen är superbekväm och den breda smocken över byst och ärmarnas övre del gör att den sitter snyggt. Klänningen är ganska mycket längre bak än fram och ett par slitna jeans skulle göra sig mycket bra till, men eftersom jag är en jeansmotståndare väljer jag ett par tights tillsammans med en Chrysalis minigown istället.


Jag är übernöjd med min klapp!



Dagens: Klänning från Ester Elenora, sjal från Zara och Primeboots.

2 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

O så fin du är i båda!! Den EE klänningen står på min önskelista...har dessvärre inte hittat den! Vet du var den kan finnas?;)

Kramar
Adela

Sara Mia sa...

Riktigt snygg klänning i den härligt mörkgröna färgen. Ett hett tips är sedan att ni införskaffar en bra riskokare så slipper det brännas vid. Det blir helt perfekt av sig själv. Då kan du bara gå därifrån och göra något annat under tiden. Kram!