måndag 12 december 2011

Om man hittar något man verkligen gillar är det bara att bunkra :)

Den bruna mjukisklänningen från Culture som jag köpte vid Odd Molly-träffen i Göteborg har blivit en storfavorit. Därför slog jag snabbt som ögat till på en mörkblå hos Minzo när de körde igång sin rea. Mjuk och mycket bekväm med söta detaljer, perfekt längd och lätt att kombinera med det mesta. Generös i storleken så önskar man den lite mer figurnära funkar det att gå ned en storlek.
Den finns även i en skitsnygg grön färg hos Selected Style, men tyvärr inte i min storlek. Om du har en sådan i storlek S till salu så hojta gärna till!

4 kommentarer:

K. sa...

Den ser verkligen jättefin ut på dig! Passa på och bunkra. Det gör jag med när det är något jag verkligen tycker om. Kram

Selected style sa...

Hej
Vi har en grön storlek M kvar i butiken, dessvärre inte storlek S
Den är hel underbar, jag har själv den både i brunt och grönt
Ha en fin dag

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Katinka,
Särskilt bra är det när man faller för ett plagg som inte är allt för dyrt och det dessutom är på rea! Bunkra it is!
KRAM!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Selected,
Vad snällt av dig att hojta till! Tyvärr tror jag medium blir lite för rymligt men den där gröna är helt underbar!
Ha det bra!