tisdag 31 januari 2012

En stass baserad på REA

Hos butiken Vestis hittade jag en klänning av enkel fin modell med små volanger av märket Feeling. Den sitter inte åt någonstans och det tunna mullvadsbruna bomullstyget är mjukt som ett gammalt örngott. Priset var oslagbart så därför fick även den ljusrosa systern följa med hem i påsen.
Odd mollys Jaquard long socks hittade jag som bekant på 50% rea hos den lilla lokala mollybutiken och nästan bäst av allt är de tjocka strumpbyxorna, som jag sprang på mitt i matshoppingen på ICA Maxis fyndhörna, för 19 spänn paret. För mig som är en byxallergiker och som bär mörkbruna strumpbyxor 300 dagar om året var detta alltså en guldgruva. De hade även bra pris på tandköttsfärgade bastrosor av maximodell, men där går även gränsen för en hamstrande tant som mig... :)


Inga kommentarer: