onsdag 4 januari 2012

En Tina Wodstrup-Dagens då!

Det är väldigt få webbutiker som saluför Tina Wodstrup, jag undrar varför då märket har galet fina kläder. Ja, alltså allt i kollektionen är såklart inte snyggt, för det vore väl konstigt i så fall. Nu har jag turen att bo i en stad som begåvats med en ny liten butik som tagit in en rad fina plagg från Tina Wodstrup, både klänningar, tunikor och linnen i velour och bomull.
När jag sist besökte Korint passade jag på att fråga om de kan tänka sig att skicka kläder per post, och det var inga problem...så är ni ute efter något Wodstrup-igt kan ni ringa butiken på 026-103939 eller maila på info@butikkorint.se.

En klänning som jag GÄRNA skulle vilja äga, men som jag inte sett någonstans, är denna:------------------------------------------------

Dagens: En TW-klänning i grå bomull med snodd att knyta under bysten för bra passform. Fin vidd, söt brodyr och spets.

1 kommentar:

Sara Mia sa...

Nu blir jag riktigt nyfis. Har ännu inte tagit mig ner på stan till korint. Men i morgon ska jag absolut dit och kolla. Kram!