torsdag 5 januari 2012

Nähepp, det gick ju inte alls...till SALU

Prutt också! Den fina molly-klänningen,
Easy v-dress, passade inte alls!
Helt ljuvlig och fantastiskt mjuk och skön men alltid samma problem, för kort i överdelen. Avskärningen hamnar helt fel. BUHU!

Så om du begåvats med ett mer normalt överkroppsmått och önskar bli ägarinna till den här fantastiskt fina klänningen i storlek 1, är det vara att maila. Helt sprojlans ny med tags från webbutiken Bohemia, jag önskar 600:- inkl. frakt för den.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ninna! Var det möjligen du som hann före mig och köpte den fina Tine Wodstrup tunikan i blått också hos Lisen.dk i small nu när den kom på rean idag...? :)

Jag som väntat såå! Fasiken!

Kram Malin

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Malin,
Haha, nej jag är faktiskt oskyldig! :)Jag kikade in i webbutiken på förmiddagen och det fanns ju massa fint men jag tvingade mig själv att sitta på händerna!
Vad synd att någon annan hann att norpa den!
Jag hojtar till om jag hittar den någonstans!
Kram!

Hilde sa...

Men vad tråkigt att den inte passade. Skit också.
Kram

ÅsaL sa...

Hejsan
Jag har mailat dig :)

Fin blogg du har!

Kram ÅsaL