söndag 19 februari 2012

En Ewa i Walla till salu

Paketet jag fick hem i fredags innehöll en alldeles ljuvlig klänning från Ewa i Walla.
Naturvit med vackra rosor broderade lite här och var tillsammans med EiWs snirkliga monogram, knappar, rosetter och andra fina detaljer. Modellen är kortare fram och längre bak och ett band finns att dra åt under bysten för perfekt passform samt på ärmarnas övre delar, ovanför ärmrynket.

Hur fin än klänningen är så är vitt inte riktigt min grej så jag tänker inte behålla den.
Om någon är intresserad av den är det bara att maila! Storleken är XS, men som vanligt med Ewa i Walla-plagg är den stor i storleken, och klänningen passar bäst en small-medium.
Jag säljer klänningen för det jag själv köpte den för, 1399:-, men frakten bjuder jag på!
(Om ingen är intresserad så får klänningen fara tillbaka till butiken på onsdag.)





4 kommentarer:

VivanDivanGoesFashion sa...

Halloj! Jag har lääänge funderat på om man skulle slå till på en Walla och är det nån modell jag fastnat för så är det denna. Jag är superintresserad om du inte redan sålt den...

Mailar dig...

Kram
/Vivvi

Unna dig alltid sa...

Vet du, jag har klickat på detta inlägg flera gånger men jag ser inte bilden. Den verkar ha försvunnit...

KRAM

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Vivvi,
Jag har mailat dig filifjonkan! :)
Kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Linaplina,
Det ska finnas en liten "läs mer-länk" i inlägget som tar dig till bilderna! :)
Stor kram!