onsdag 11 april 2012

Gratis är gott men 50% REA är rätt smaskigt det med!

Tack för alla goa kommentarer, det värmer i hjärteroten!
:)
På vår resa inhandlades massa kläder till barnen, det fanns hur mycket som helst att välja på och priserna var galet låga. Maken fyllde upp sitt t-shirtlager men jag hittade inget jag verkligen verkligen ville ha, eller behövde för den delen så jag avstod. Vad jag däremot INTE kunde motstå var hemstadens lilla inredningsbutik som körde 50% på alla sina CREAM-kläder. Nä se det gick inte!
En härlig ljust syrenlila skapelse med dragkedja och fina detaljer och två ljuva underklänningar med spets fick följa med hem.


 Svinkallt, snålblåst och regn, det är vad dagen bjudit på. Najs.
Jag längtar tillbaka till värmen, toksvettningar, sand på glassen och stora insekter låter som himmelriket....fast nordanvind är också bra, har jag hört.

Här kommer några bilder:

Vi tränade mycket på sk. "hoppkort" på stranden. Vissa blev mer lyckade än andra.

En ursöt hund som bar omkring på ett coconut-skal. När han fick syn på oss, några random turister, slank han förbi för att få sig lite kli..nötskalet släppte han inte.

Vattnet är underbart men salt, och svider oskönt i ögonen.

En ödla, släkt med kameleonten skulle jag tro för han bytte färg.

Jupp, ett paradis.

Häppåer!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Du har en bild på dig i bikini, den är jättefin, var har du fått tag i den?
Mvh Annkatrine

Linn sa...

Ser helt lovely ut! :)

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Annkatrine,
Hej hej! Bikinin var det faktiskt maken som köpte till mig...jag antar att han tyckte att mina andra var döfula! :)
Jag är ganska säker på att det var på stadium.
Kram!

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Linn,
Det var helt fantastiskt, jag har aldrig besökt ett bättre ställe!
Kram!