tisdag 17 april 2012

Klena nerver & en Dagens

Men vad ända in i glödheta, KOM IGEN NU  BRYNÄS!!!
Vinn det här nu då, jag vill återgå till mitt vanliga liv UTAN hockey...Jag har inte nerver för detta!

Annars då? Jo tack bra, idag har jag haft favvo-jeansjackan Bikette Denim Jacket, grymt spännande. Jo just det, vi har även fått hem marsvins-flicka nummer två, hon är platt- allt enligt dotterns önskemål. Hon säger platt- vi andra skulle nog använda ordet släthårig. :)
Toksöt liten gris är det ialla fall.




2 kommentarer:

Karin sa...

Nu går jag och dammar av Guldhjälmen... :)))

Skellefteå AIK regerar!!!

Kram Karin

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Mäh! Vi sparde oss bara lite..vi vill njuta segerns sötna på HEMMAPLAN! :)
Förresten, kunde man verkligen tillverka guldhjälmar på 1800-talet? moahahahah...

Kram! :)